Vilken liten skitbloggare som helst

Tänk att vilken liten skitbloggare som helst, som provocerar kan få flera hundra läsare om dagen? Det har iallafall jag märkt! Det som står nedan i bloggen var helt enkelt ett test för att se hur det funkade att blanda alla "stora" bloggare som, dessie, kissie, pussie, amir, ja gud vet vad vad alla heter idag! Det jag känner mest är att varför är en blogg så intressant att bara höra listor om hur bra andra har det? Speciellt när nästan ingen av nedanstående rutor, inlägg stämmer? Min pappa betalar verkligen inte allt jag ber om. Vad är det för pappa egentligen?

Sen om man tror det, vilket jag kan förstå så hoppas jag verkligen att er uppfattning om den riktiga oskar inte är den jag tror. Eftersom jag är nästan säker på att den är det hoppas jag att inlägget hjälper lite!

Och kom ihåg min pappa betalar inte allt jag ber om, flertalet av sakerna jag köper har jag fått spara/jobbat mig till! Det är då sakerna har ett värde hos en människa!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0