Spännande!


Hur mår alla? Eftersom jag har gjort massor med saker idag så har jag ju inte hunnit med bloggen! Bland annat har jag hunnit med detta idag fick panik till bussen då jag skulle hämta schema 10.00 sen började jag 12.10,bytte klass till HP1A, möte om barnsakerna, köpte middag med en ala wasing, åt middagen, mässa, singstar, umgåts med mirell fett mycket, skämtat om svinen och självklart bloggat.

 

Nej nu ska jag sova ska upp halvsju imorgon bitti! Ska med 9:08 bussen FRÅN centrum haha så alltså får jag åka hemifrån 08:30!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0