Micha was here

Godmorgon! Mår alla bra? Inte för jag bryr mig, ärligt talat.
Iallafall, igår så fick jag sms av Micha att "jag är utanför dig nu" jag  blev lite smått rädd för vad gjorde hon här? Jo vi skulle göra sällskap dit vi skulle tydligen. Haha! Så hon fick träffa min mamma, min syster och se pappas kontor (dock inte pappa då han är i tyskland). Vet inte riktigt men hon verkade gilla huset och om jag minns rätt så var det coolt haha! Super bra betyg enligt mig.

Dock gillar jag inte vårt kök men det var tydligen fint. (Vi ska snart renovera det, enligt mr papá).

Nu har jag fixat mig. Alltså har jag stylat håret med mina 3 produkter och valt rätt (tror jag) kläder inför dagen.  Idag har jag endast matte (som jag redan är klar med) och datorkunskap. Datorkunskapen är den roligaste lektionen man kan ha på en dag tycker jag haha!



jag saknar mitt hår som jag hade då!

om 7 dagar drar jag på kryssning och om 50 dagar drar jag till egypten!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0