Eftersom plugget går före bloggen.

Hej alla.
Förlåt för en dålig uppdatering idag igår och faktiskt i veckan som gått. Men jag har haft anledningar, skolan såklart. Just nu pluggar jag på landskapen via datorn. Installerade ett spel och jag har klarat av mellan 75 % - 100% av sveriges landskap! När jag fick 100% så tog jag en paus och ska återkomma om en timme / halvtimme till plugget. Därför hinner jag blogga osv.

Det blir egentligen vitt när allt är klarat och rött om man inte klarade ett landskap och grönt om man inte gjort det. Iallafall så var jag snäll och målade om det hela till blått så ni kan se det! Jag känner mig stolt som klarade alla landskap faktiskt. Nu ska jag svara på lite sms och ta det lugnt! Ciao


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0