Till alla er som missade skolan idag LUGN

Nu ska jag börja skriva lite om vad vissa lärare säger på lektionerna som känns lagom onödigt haha!

De var en gång en arg Bengt som skulle ha prov. Hans dotters nya laptop var stulen på en tunnelbana. Men pengarna, nej de var ju inte problemet. Problemet var, hur skulle Bengt orka göra prov för HP1A nu när hans dotters laptop blev snodd? Han var ju datalärare den där Bengt, men inte ens de hjälpte när dottern skulle försvara sig inför de stygga rånarna. Livet är hårt sa Sten. Sten var en av rånarna som rånade laptopen och usbminnet (Bengt är ju datalärare och hade lärt hans Sanna att man ska spara på usbminnen) var ju också snott då hon hade det i samma väska, Bengt var ju ingen reseplanerare direkt! Därför kanske HP1A inte kommer ha prov imorgon!

(lugn sanningen är förvrängd och namnen stämmer inte med lärarna!)


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0