YES!

Hej alla glada!:D

Imorse var jag som sagt på Nälstaskolan och pratade med alla klasser ( 4or och 6or ). Det som störde mig mest var att dom som har valt friskolor inte visste något om dom skolorna de har valt medans de som har valt Vällingbyskolan fick massa bra info som är bra att veta. Men klockan blev 9.30 så var vi klara och jag och Gulbach fick gå till skolan igen för att ha lektioner.

Jag hade bara no prov så jag slutade 11.00 det var super skönt! Provet var ganska lätt men endå lite småknepigt eftersom jag misstolka en hel del frågor. Jag är alltid klar först typ på mina prov och det ska tydligen inte vara bra enligt lärarna. Men när min No lärare rättade så hade jag....

vilket är skit kul! Jag brukar väl ha 2 poäng mer än G som var 16 men nu hade jag bara 3 fel. Dock var det "bara" ett G-prov men för oss som alltid har haft svårt med att få G ens är det ett toppenbetyg! Det var nog första gången idag jag insåg att min NO-lärare verkligen trodde på mig när han sa att jag kan mer än vad jag tror. Det gjorde väl min dag att klara provet.
Nu ska jag googla runt lite och kanske kanske städa mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter ju super hörru!

Kram

2009-05-15 @ 13:33:46
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0