Well, the end aint here!



Godmorgon sverige!
Just nu sitter man och funderar varför man inte är på väg till bussen som jag brukar vara vid den här tiden! Eftersom jag har varit så duktig och gått upp innan sex, och strax efter sex varje dag i en vecka nu kunde jag ta en sovmorgon till sju. Dels för att jag är sjukt trött från igår, då vi åkte till Älta för att älta. Nej inte riktigt, när vi kom dit fick man fundera om dom hade bokat in oss ledare på blomshoppen eller äventyrsbanan? Hmm. Det var iallafall äventyrsbanan att klättra i rep/träd. Sjuuuukt kul om man hade gjort det, men som tur var så var det fler än jag som inte ville göra det för varför ska man klättra i träd? Dels är jag ju höjdrädd och ville inte riskera att jag skulle få ännu fler fel i ryggen!

Vi var där jättesent igår och innan vi åkte hem fick alla en plånbok, ett ljus och 400:- i checkar! Tack tack nu ska jag köpa wax haah!
När jag kom hem igår fick jag mer eller mindre panik då jag insåg att jag inte hade skickat ut ett styrelsesms om styrelsemötet och då blev det mer eller mindre panik in tha house.




Nu ska jag fixa det sista, lägga i so boken, häftet, dator etc i min väska:)!
Ha det superbäst alla läsare!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0