NYTT KÖK / BADRUM!!



Om ungefär 10 minuter ska jag åka till skolan fast jag funderar på att ta den sena bussen för då hinner man precis och jag är ju lite små trött idag.

En rolig sak var att igår gjorde mamma och pappa en deal, om mamma slutar röka ska vi renovera kök och badrummen! Awsome det ska verkligen bli kul, fast mamma brukar inte hålla det direkt men aja. Nu måste hon lixom göra det.

I vårt kök och badrummen har jag några krav på vad som ska vara med.
Kök:
Kyl med isbitsmaskin! (Awsome att ha på sommarn lix)

Badrum/en:
Jacuzzi och om det är fullt omöjligt ska vi ha en dush med massage!


 

Kommentarer
Postat av: vikkan

OSKAR glöm inte prata med den där blogg saken idag så de blir klart i eftermiddag :)<3

2009-05-11 @ 10:50:43
Postat av: jenny

gud! skitfint ju :) gillar din blogg.

skulle du kunna fixa design & header till min blogg? :) adda msn [email protected]

2009-05-11 @ 18:42:59

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0