Min dag har bestått av träning typ


Heej gott folk! [om ni är goda eller ej vet jag inte]

Min dag har verkligen varit en träningsdag. Har gått kanske 5 timmar minst idag om man slår ihop allt. vilket är mer än 1/5 dygn! När man kom hem från en trevlig statsdag med Jeanette och Micha var man trött, inte nog med det utan då skulle man iväg till Grimsta för att titta på fotboll. Jag övervägde mellan att gå till att cykla. Och cykla var jättelänge sen jag gjorde, kanske 1 år eller mer. Så jag besluta mig för att ta en cykeltur till grimsta det tog ungefär 15 minuter fram och tillbaka och då körde jag super fort! Och jag har nog hittat min nya hobby, cykla. Kanske låter lite töntingt men det är så mycke roligare än att gå, åka bil eller vad som helst. Då man faktiskt kan ta cykeln överallt nästan!

Nu har jag kommit hem och läst igenom avtalet med biblioteket.
Ska dit imorgon med Gulbach som också ska jobba inom kommunen. Dock inom barn men vi har samma avtal och så, bara att en har ett roligare jobb... Gissa vem, Gulbach med barn, eller jag med böcker...
Dock satt det två skitskrikiga barn på tunnelbanan in till slussen idag och det var mindre trevligt, men det beror mer på deras uppfostran för man slår inte sin mamma verkligen inte på morsdag!

[orkar inte lägga upp bilder så ni får gissa er fram till hur bilden skulle sett ut]

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0