Måndag!



Dagen började med att åka in till stan och gå på museum!
Förhoppningarna var verkligen för höga, jag hade förväntat mig ett roligt besök men inte då. Det var svårt och andas i August Strindbergs gamla lägenhet vilket försämrade hela mitt besök iallafall.
Eftersom jag inte minns så jättemycket av besöket, antar jag att det inte var så jätte intressant. Vilket suger för jag hade behövt lära mig mera om honom... ( Eller inte).

Jag slutade direkt efter besöket och då var väl klockan halv tolv tolv. Jätteskönt verkligen! Lunchen spenderades på mc donalds med Julle från klassen. Där satt man till klockan blev 13.00 ungefär för att sen gå till skolan för ett möte med 2 inspektörer.

Det mötet gick väldigt bra faktiskt, och jag kommer definitivt stå bakom allt jag har sagt. Men att spendera en hel dag åt museum och möten är verkligen inte fel!
[ Ni som stör er på att jag är på möten eller har ett för "glamuröst" liv, tryck på X rutan längst uppe till höger! ]

Så nu hoppas jag att vi blev av med dom 50 års taggarna som stör sig på det samt omogna 15 åringar!

Imorgon är det matte nationella del C . Och jag är faktiskt taggad till 1000% för jag har ganska lätt när det gäller matteprov. Sen kommer jag i vilket fall få Godkänt då jag har klarat dom andra delarna!

Nu väntar plugg och tv-tittande!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var också på det lägenhetsmuset för ett par år sedan, och minns inget..syrebrist där kanske?!

2009-05-05 @ 00:26:15
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: molley !

HAHAHA snälla du är 15 också !!! Shit asså ! Vem fan e det som e omogen !

2009-05-12 @ 14:34:31

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0