Längtar

jag verkligen längtar till skolan är slut då man kan sova hur länge man vill, inte bry sig alls över pluggandet eller behöva anstränga sig för att vara trevlig i skolan.
Det skönaste ska bli att (förhoppningsvis) slippa träffa folket från klassen som är allmänt dryga och jobbiga. Jag kommer definitivt inte sakna mycket med min skola faktiskt. Ska bli asnice att börja på gymnasiet eftersom då har man valt något man är intresserad utav.



Så nu längtar väl alla som är födda 1993 till....

Kommentarer
Postat av: Malin

vi andra längtar också, gymnasiet är ju också mer plugg. I alla fall för natur ;P

Kram

2009-05-07 @ 19:51:24
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: molley !!!

vad i sataana !!! vem fan e det som e dryg :O

2009-05-12 @ 14:41:46

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0