JAG HAR SVERIGES VARMASTE RUM!

I en lägenhet får det vara mellan 24 - 26 grader varmt som max. I mitt sovrum, (notera sovrum) är det 27 grader och ibland är det 28 - 29 grader varmt. Det är nog därför jag inte kan sova på nätterna. Jag kollade om det var så att jag hade glömt och stänga av elementen (som alla bör göra på sommaren) men det hade jag gjort.
Eftersom pappa har satt in en AC (aircondition) i vårat hus ska det kyla ner hela huset, men tydligen kan den inte kyla ner mitt rum. Varför?...
Mitt rum borde vara svalast om man tänker på hur det ligger till. Det ligger precis vid markisen som alltid är nerdragen på soliga varma dagar. Det ligger exakt vid ytterdörren och jag har ett stort fönster. Men varför det är varmt, är ett dilemma.

Smart som jag är plockade jag fram fläkten som får stå på många timmar om dygnet, för att öppna fönstret gör det bara varmare och det kommer in en massa pollen, insekter och annat man inte vill ha in i sitt rum!

Senare idag vid ett tiden ska jag möta micha och eventuellt henke för att åka in till stan. Där ska vi möta Jeanette och därefter ska vi till Djurö på Värmdö. Det ska grillas, spela volleyboll och annat kul. För en gångs skull i detta inlägg är jag tacksam för det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: stina

Tack så mycket =)..

Måste dock ändra den nu sen det tagit slut me killen.

Kram

2009-05-31 @ 11:35:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0