Huvudmassage!

Efter en trevlig lunch med styrelsen på Pizza Hut blev det bio, Änglar och Demoner! Den var verkligen jättebra, ska berätta mer om den imorgon när jag bloggar från kärsön då jag endå inte kommer ha nått och göra.
Carina tipsade mig om en huvudmassörsak hon skulle ge till sin syster (som hon dock behållde för den var så bra), så jag var ju tvungen att köpa den jag också!



Här är den, 129:- på hälsokost affären bra pris!
Nu har jag lagat lunch tills imorgon, pasta och kyckling och nu säger jag godnatt

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0