grym sång

Först vill jag säga förlåt till Maria att jag inte kom igår på eventet, eftersom jag verkligen ville komma men jag mådde inte så bra igår efter sprutan. Hoppas det inte gjorde något.

Imorse vaknade jag faktiskt kvart över fem, men jag behövde inte gå upp så jag somnade om till klockan slog halv sju och då var jag jättepigg! När jag gick upp tänkte jag göra min frukost som skulle vara en god frukost. Men såklart hade jag inte orken till det så det blev mjölk och flingor till frukost.
Här kommer en låt som jag tycker är asbra verkligen, varför kan vissa sjunga bra och andra inte?


Snart ska jag iväg och jobba, eller de är inget jobb men de är en del av ordförande rollen tydligen att man ska ut och prata med Nälstaskolan om Vällingbyskolan som jag går i. Förra veckan var jag också där men idag ska jag ta med mig Gulbach, och vi ska prata med alla 4:or och ev. 6:orna!

Nej nu ska jag njuta av den kvarten extra jag kan sitta hemma istället för att åka buss!

Ha det bra så hörs vi senare vid lunchtiden!:)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0