Förklaring!

Min förklaring till min design är att jag tröttnar väldigt fort och även denna kommer bytas ut snart. Eller bara bilden ovan! Den kommer bytas ut till antingen små bilder på de bästa fotona jag tagit eller en annan stor bild med ett sommrigt tema. Jag menar det är ju för fan sommar nu! Även om de inte syntes idag då det var regningt eller nästan iallafall.

Jag har verkligen pluggat mycket idag. Vi fick en engelskabok som ska vara utläst om 3 veckor då vi har ett bokprov, men jag har redan läst 1/4 ! Men den är sjukt bra när man väl har kommit in i den. Ska försöka smälla av ca 50 sidor till så har jag läst hälften.
Imorse kom jag på en grym fotoidé som jag verkligen måste göra och tänkte genomföra idag men tyvärr så glömde jag köpa den saken jag behövde. Fast när jag tänker efter ska jag allt testa en annan sak som verkar ganska coolt om jag kan få till det med skärpan och allt.
Äntligen kan mina lampor komma till användning!

Kommentarer
Postat av: Eric

Haha jag visste att det var någon från kyrkan men skulle skulle jag gissa på någon så skulle det vara malin eller kanske jocke. Kul inlägg iaf!

2009-05-11 @ 18:57:52
URL: http://sweetbarbara.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0