en ny leksak


Min nya "leksak" kommer bli det här objektivet.  

Canon EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
Eftersom jag vet att det är bra då jag fotade med Benkes (likadant) objektiv så är det en bra investering. Dock kommer jag inte få köpa de tills jag har pengarna från sommarjobbet på kontot (tror jag) men det vore verkligen superkul att få köpa det innan, även senare, för då kommer jag kunna fota bättre objekt. När pappa kommer hem ska jag visa honom det och i hopp om att köpa det i helgen ska jag plugga. Men om jag inte får det idag, i helgen så gör de inte så mycket även fast det skulle vara kul såklart!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har det objektivet. Det är bra!

2009-06-09 @ 11:33:41
URL: http://soetkofta.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0