Dygna för plugg?

Jag har en hel del plugg jag ska göra imorgon, hemkunskaps frågorna ska vara klara, dels vegetarian-provet ska göras. Inte nog med det, jag måste klara NO provet på fredag också sen har jag so uppgifterna måste jag också klara och ska kunnas då det inte blir prov eftersom vi ska ha 2 läxförhör istället. Min musik-uppgift måste göras och jag inser nu att jag har 1 gång kvar (2 veckor) på mig att göra klart en låt och musiken.... Hur ska det gå när jag är sjukt omusikalisk?
På måndag har jag strindbergprov och jag borde nog dygna och råplugga inatt eftersom jag inte kan göra allt imorgon. Men då kommer jag få knallgula ögon imorgon runt lunch haha men jag får väl lägga mig lite tidigare, typ sju för att orka med måndagen.
Få se, har jag missat något mer som ska göras innan onsdag nästa vecka? Nej, eller jo jag måste boka en tid till sjukgymnasten det får bli prioritering nummer 1 på måndagen.

För mina sommarjobbs pengar ska jag nog köpa en stationär dator eftersom jag kommer behöva en bra dator till. Fast det känns en smula onödigt så ta inte nästkommande bild på allvar.


Aja vi får se.

Kommentarer
Postat av: TOOVE'

Haha tangentbordet högst upp har andreas, det är värsta CS/wow tagnentbordet fan :P !



2009-05-09 @ 23:40:46
URL: http://toveap.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0