Dà Lóng

Dà Lóng är mitt kinesiska namn som jag fick igår. Igår lärde jag mig också att säga "Hej jag heter Dà Lóng" det är verkligen jättekul med tanke på att det finns så många kineser och att jag verkligen vill åka till kina en dag för att röra om i deras diktaturgryta!

Igår när jag kom hem gjorde jag min lunch som jag ha äta idag. Makaroner och kyckling, det ska bli gott.



Dumt att jag faktiskt gick upp i tid idag när jag kan åka klockan 8.00... aja men det innebär säkert att jag kommer kunna lägga mig i tid ikväll!

Zai jian! Hejdå!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0