City is my lovah

Nu sitter jag här, i min kontorstol och tittar ut op den gröna gräsmattan över den har vi vår stora gröna häck! Idag går jag bara en timme i skolan, men det är som sagt bara styrelsen som får den förmånen! Så direkt efter första lektionen idag (engelska..) ska man få rast till 9.30 då man ska mötas vid tunnelbanan. Jag överväger om jag ska orka att gå till 07.38 bussen, men jag hinner också om jag tar 07.53 bussen så det blir nog den!



Pengarna (1200:-) ska bort idag vi ska se på Änglar och Demoner och äta lunch!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0