5 saker

Jag är tacksam för att....


  1. Jag har kanske inte jättemånga nära vänner, men dom vänner jag har vet jag ställer upp!
  2. Jag lever ett relativt bra liv, ekonomiskt och psykiskt.
  3. Jag är stolt över mig själv, dels för att jag varje månad skänker till dom som inte har det så bra tex rädda barnen.
  4. Jag är glad för att jag har lärt mig att ta mig upp även när det har varit som svårast i mitt liv.
  5. Jag är tacksam för att jag har ett hem att gå till där jag vet att jag får mat, boende etc


Vad är du tacksam för?


Kommentarer
Postat av: molley !!!

vad i helvete har du haft för svårt i dit liv :O:O

var för fan glad ist !

2009-05-12 @ 14:36:34

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0