VI ÄR SÅ MYCKET STARKARE!



Hej alla!
Min dag har varit bättre än jag trodde att den kunde bli faktiskt. I skolan hade jag so på studietiden, på studietiden går man dit man behöver hjälp tex språk so. Fick en hel del gjort och jag ligger på "F" uppgiften och de andra är på nivå "E" enligt min so lärare, alltså ligger jag framför dom då fick jag en hel del gjort igår på sjukhuset! Bra.

Mamma kanske kommer hem imorgon, men så var det igår också och då kom hon inte hem.

Innan knattarna så mötte jag Cornelia vid pressbyrån av en ren slump faktiskt! Trevligt var de, och Cornelia och jag fick en bra tid med varandra för det var så länge sen vi satt ner och snackade faktiskt. När hon insåg att min mobil hade Quadrapop då var hon överlycklig och fick spela medans jag och Pia gick och handlade glass till knattarna!

Jag var på mässa ikväll, som varje onsdag! Där sjöng vi bara bra låtar, vilket gjorde min dag. Jag måste nog säga som malin sa till tidiningen att "onsdagen är den dagen jag kan ta det lungt". Så sant!
Efter mässan så var man tvungen att äta mat, för hur skulle man annars orka hela dagen? Det blev Subway med min vän Malin Wängdahl. Trevligt var det. Kvällen spenderades med malin, jonny, madde och malin wängdahl.
Vi snackade om allt mellan himmel och jord, men mest om döda hamstrar.

När jag gick hem så blev det en trevlig promenad med malin, och innan det hade vi dumpat Jonny på 115. Vi har värsta planen malin!:D asbra ju.

JAG MÅSTE SÄGA GRATTIS TILL JONNY och hans band SOM SKA REPRENSENTRERA MIN SKOLA I BÄST I VÄST TÄVLINGEN OM CA 4 VECKOR!


 

Att spendera bra och värdefull tid med äkta vänner är det bästa som finns...

När du kommit fram till rengbågsslut kan allt du saknat nu finnas närmare dig. 
Ingenting är större än vi, för vi är så mycket starkare endå.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0