UTMANAD

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja på första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, Hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!

1. Vad heter du? Oskar
2. Ett ord på fyra bokstaver: Oliv
3. Flicknamn: Olivia
4. Pojknamn: Oskar
5. Yrke: Ortoped
6. Färg: Olivgrön
7. Klädesplagg: One (märke..)
8. Mat: Ostburgare
9: Sak i badrummet: Oliv Naturel
10. Plats/stad: Occhio di Bove (ligger i italien)
11. En orsak att vara sen: Ooh, det var motvind.
12. Något man skriker: OSKAR!
13. Film: Ore
14. Något man dricker: Osockrad saft
15: Band: One Band
16. Djur: Orre(enfågel)
17. Gatunamn: Odengatan
18. Bil: Opél
19: Sång: One night (tror jag)

JAG UTMANAR DOM SOM VILL GÖRA TESTET

Kommentarer
Postat av: Emil

Läste du inte igenom reglerna? ;)

OSKAR ^^

2009-03-09 @ 23:55:14
URL: http://eliassson.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0