Söndag

Idag har man inte gjort mycket alls. Har endast pluggat samt tittat på filmer!
Efter middagen så ville syster och hennes kille åka till Konsum och handla lite smått och gott, självklart hängde jag på! Men jag valde naturgodis istället dels för att det inte blir så mycket samt att det är så mycket godare! Det vanliga lösviktgodiset är ju endast kemikaliker och det gillar ju ingen. Hoppas jag.
Vad var det vi sa om budget oskar...

Jag ska nu titta på tv och koka en kopp te!


Naturgodis, de vita är bättre än de mörka för dom sliter inte lika mycket på halsen.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0