KOLLEKTIONEN ÄR KLAR

Heej!
Förlåt att jag inte hade ork / tid med att skriva ett morgon-inlägg, men det är bara för att jag försov mig en timme imorse. Att jag alltid ligger "5" minuter extra, när jag vet att jag bara kommer försova mig stör mig verkligen. Men imorgon ska jag verkligen försöka att inte försova mig, för imorgon har jag inte tid med det! Jag ska ändå oacka väskan ikväll, med allt jag behöver imorgon sjukgymnastikkläder (ska jag träna eller ej.. ), massa skolpapper samt böcker och min dator.

Idag kom provkollitonen av årets skoltröjor! Dom är sjukt snygga tycker jag och bolaget som trycker dom. Eftersom vi måste ha på dom tills provdagarna tog jag med mig en hem för då kan jag ha den imorgon på mig. Så slipper man byta om det första man gör när man kommer till skolan.

Loggan iår som är hur snygg som helst


Nu har man druckit en stor kopp te och ska strax börja plugga so, har prov på torsdag. Eftersom jag har muntliga nationella på onsdag fick jag tid för första 8.00 och andra 8.45 är det perfekt dels för att mamma är hemma sen för att då hinner jag plugga jättemycket, kanske får jag inte VG men kanske får jag ett starkt G och kan få VG, men inget är ju säkert.
Nej nu blev det ett långt inlägg samt att jag måste välja kläder tills imorgon! Inte för skoldagen utan för vad jag ska ha på resturangen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollektionen*

ig i svenska?

2009-03-16 @ 17:36:49

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0