Ibland leder det dåliga till det bättre.



Nu är det så att vi fick avboka våran Egypten resa då mamma opereras den 24 mars, och vi skulle ha åkt den 3 april. Det känns ju samtidigt tråkigt att behöva avboka samtidigt som det känns bra att vi dels får en operation för mamma och pengarna (alla pengar) tillbaka! Så det är ju faktiskt bara att boka om, men när kommer vi ha tid och åka egentligen.. Pappa jobbar varenda dag och mamma gjorde det förut men hon är ju sjukskriven och då har vi inte råd antagligen att ta ledigt från skola för mig och syster viktoria eller för pappa och mamma..
Men det är inget stort bekymmer!

Jag har ungefär vetat de i 10 minuter kanske, och börjar redan tänka på om jag ska jobba i påsk, men var lixom?
Johanna snackade om ett jobb som verkade bra men det tar en timme för mig till det jobbet. Men det är bra pengar, men är det värt det? Får se om jag kan få jobb i närheten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeej



































































2009-03-13 @ 18:10:30
Postat av: Tobias

svar: hej, jag har inte sökt ngn design. är nöjd med mig egen och behöver inte hjälp! :)

2009-03-13 @ 23:24:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0