Hemma ett tag


Hej! Absolut ingenting funkar idag alls, min syn har blivit sämre och ser ingenting som är på overheads (som används jätteofta i skolan) . Samt att jag tror inte jag klarar matten heller, kunde ganska mycket men de kändes verkligen inte som att jag klarar det. Men det värsta som kan hända är att det blir ett omprov för jag får aldrig mer än godkänt, förutom i bild som min no lärare anser att de inte är ett "riktigt" ämne, men där har jag iallafall VG+!
Eftersom jag bara har NO som är riktig lektion kvar så vet jag inte om jag ska strunta i den för jag orkar verkligen inte sitta av tiden om och om igen... Aja vi får väl se hur jag löser det där. 

Inatt så kunde jag knappt sova, tror jag somnade vid 3 tiden så kan ni säkert förstå att jag är trött..
Nej nu ska jag plugga lite svenska, ekonomi och fortsätta med min tröja jag håller på och gör i bilden.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0