GRATTIS!

Idag fyller min mor 50 år! GRATTIS till henne!
Men det enda jobbiga är att telefonen ringer hela tiden, jag skojar inte i en timme nu har de säkert ringt en gång för varje 5 minutrare!
Vi har firat henne nu, med tårta samt paketöppning, ikväll blir det La Famiglia på kungsholmen. Vilket ska bli astrevligt!
Dock ska jag upp klockan 6.00 imorgon så en sen kväll är inge bra alls, men har dock inge val!
Men jag slutar ca 9.30 imorgon så jag får sova imorn.

Vi åker till resturangen om ca en timme!

Tårtan vi hade beställt som var asgod!


Min outfit!


Jag kommer självklart fota på resturangen och jag ska ha svarta byxor!
Av mig fick mamma en lunch, jag vet jag är fantasi lös men jag visste inte vad jag skulle ge. Och en lunch i stan är väl alltid trevligt med sin mamma?=)
Mamma har fått sjukt många blombuketter som jag ska fota senare!

Ha en trevlig tisdagskväll för det tänker jag ha!

Förlåt för ett osammanhängande inlägg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis till henne!

2009-03-17 @ 16:40:44
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: P.Eriksson

Jag har hört att du åt upp tårtan?

2009-03-18 @ 17:19:53

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0