FÖRLÅT

Heej alla!

Visst slutade jag tidigt idag och trodde jag hade gott om tid att blogga, men så var inte fallet. Eftersom jag inte hade så mycket tid till att blogga och jag orkade inte ta med mig datorn till bilen fick bloggen lida lite. Men för er som undrar så var jag hos psykologen. Det vi pratade om var allt som händer i mitt liv just nu, och i framtiden. Att gå till psykologen är inget jag tycker är ballt direkt. För er som tror det, var god och tryck på "X" rutan längst upp till höger i er webb-läsare.

Nu ska jag äta middag, vet inte vad än men det blir säkert gott! Det är ju mamma som lagar, haha.
Ikväll ska jag på bio med syster och då kan jag inte heller sitta vid datorn. Så Tove´s design får vänta tills imorn, men det gör nog inte nått för jag kan vilket fall inte lägga upp den endå eftersom att hon inte har gett mig lösenordet.

Ha de bra så höres vi!


Godis kommer säkert köpas!!!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0