.


Då ska jag :
- Göra mig av med onödiga vänner som får en att må dåligt eller känna sig obekväm
- Lägga upp en månadsbudget varje månad, för att få koll på min ekonomi
- Inte spendera upp pengarna på onödiga saker som, fika, dyra vaxprodukter, onödiga klädköp mm..
- Spendera mer tid åt att plugga än att göra andra saker
- Bli en bättre person
- Lära mig mer inom foto
- Börja gymnasiet (förhoppningsvis)
- Lära mig prioritera bättre
- Inte bry mig så mycket om vad folk tycker om mig (ingen är perfekt)
- Försöka få ett jobb så jag kan betala tillbaka alla skulder till mina föräldrar
- Åka upp till landet minst en gång varannan månad
- Prata med farfar i telefonen oftare (han är den enda äldre personen som lever kvar)
- Inte vara rädd för att pröva något nytt


Det finns väl massor mer jag kan göra bättre men dom här punkterna kommer jag utgå från, har du någon punkt du kommer försöka göra bättre då du blir ett år äldre? Skriv till mig på [email protected] . Nu ska jag firas vi höras

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0