Du borde inte säga nått

Strax ska jag ta bussen upp till kyrkan för att besöka pia eftersom jag ska laga mat till hennes konfirmander på lördan och söndagen på påsklovet! Trevligt, men jag vet inte riktigt vem som ska arbeta med mig men jag fick välja någon jag ville så Jessika skulle kolla om hon kunde eftersom att Björn skulle fira farfar tror jag det var.. I värsta fall kan jag klara det själv men det är alltid kul att ha någon att jobba med!

Idag ska jag faktiskt gå till sjukgymnasten! Inte varit där på jättelänge verkligen, ska köra bänkpress crosstrainer och knäträning. Mitt knä är ju inte friskt men de bästa är träning.. (inte för att det blir bättre, och jag tränar relativt mycket) .


Sen ska jag allt åka hem och plugga lite Geografi! Det är inte kul och jag förstår ingenting men jag försöker iallafall. Men det är ganska roligt område vi arbetar med, nämnligen USA! Och det är ju som ni kanske vet, mitt favorit land som jag kan tänka mig att bo i längre fram.



Ska byta om, packa väskan, och åka
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tror nog att du vill ha någon att jobba med ;D det är rätt mycket mat (a)

2009-03-31 @ 17:00:27
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0