detta inlägg går till min läkare

Nu har man fått extremt ont i öronen igen, för ett år sen kunde man bara lyfta luren och ringa till Doktor Dag Näsmark Läkarpraktik AB som ligger på Djursholm. Men nu har han gått bort för ett tag sen.

Eftersom jag har opererat öronen ganska många gånger minns man såklart honom! Kommer alltid göra det också. Han mötte sina patienter i väntrummet och var alltid lika trevlig och glad!
Nu måste jag boka tid hos någon annan läkare, och självklart vill jag gå på hans privat klinik för att boka tid hos vårdcentralen känns verkligen inte rätt! 
Dels för att jag tror att man får bättre vård, och jag trivs på hans klinik och därför väljer jag att fortsätta!

Det kommer verkligen inte vara samma känsla att gå till någon annan läkare för när jag var liten, hade jag ingen morfar. Eller jo klart att man hade det, men han hann jag aldrig träffa. Så brukade jag ofta fantisera om att Dag var min morfar, varför vet jag inte, kan vara för att jag tyckte att han var lik morfar på de bilder man har sett på honom.

Till höger ser ni en bild på Dag Näsmark vila i frid.

Kommentarer
Postat av: TOOVE'

det heter I DJURSHOLM inte PÅ DJURSHOLM ! :P

2009-03-16 @ 19:09:22
URL: http://toveap.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0