DEN GÅR BÄTTRE ÄN NÅGONSIN

Hej!
Min blogg går bättre än någonsin faktiskt, besökarna blir fler och det är ju aldrig fel. Eller hur?
Men såklart finns det massvis med saker som ska fixas med min blogg. Jag funderar på att köpa mitt webbhotel och ha en egen hemsida, nu har jag bara domän namnet www.stockholmskillen.se , eller bara och bara men det är inte samma sak. Även min design ska väl fixas om och bli bättre kanske låter jag någon annan göra min design, och betalar för den eller så fixar jag en själv. För en förändring med bloggen, det kommer men när är oklart men jag har en design klar redan men även den är jag osäker med. Men det löser sig.

jag tror jag är frisk!


Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: carrooe

hejhej gör du bloggdesigner/header? :)

2009-03-29 @ 12:01:55
URL: http://caolin.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0