090324



Nu har jag lämnat in mina glasögon för byte av glas! Därför ser jag knappt något och sitter väldigt nära datorn. När jag lämnade in mina glasögon var jag nära att hosta flera gånger, men jag har hittat ett knep, drick te de hjälper. Min hosta är inne på sina sista dagar det hör man, även fast det är sjukt irriterande med hostan.. Fast det hade kunna varit värre.
Tillbaka till glasögonen, dom är klara klockan 15.00!

Nu sitter man och gör ingenting, har pluggat på allt jag måste, (inte mycket). Kollat mailen, bloggar gör jag nu osv.
Nej nu ska jag koka te tror jag, ha en toppen eftermiddag så hörs vi ikväll!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0