REGN? NEJTACK

Nu har man varit på sin söndagspromenad i två timmar, trots det dåliga vädret. Jag kände för att ligga kvar i sängen och sova, men varför göra det när man kan komma ut och få frisk luft tänkte jag. På med regnkappan och på med gummistövlarna och ut och traska. Dock blev jag genomblöt eftersom det spöregnade ganska mycket. Men när jag tänkte "tänk alla som har fått utesommarjobb, och måste vara ute i detta väder" blev min promenad mycket enklare!
När jag kom hem hoppade jag in i en varm och skön dusch i 20 minuter. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska läsa "Hur du får ett extremt ROLIGT LIV" haha. Inte för den är så jättebra men den är endå lite smårolig!




Ciao

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0