jag känner mig sämst på att uppdatera

Hej hej!
Som ni kanske har noterat har jag inte uppdaterat så jättemycket som jag brukar göra. Men nu sitter jag här och skriver. Midsommarafton var trevlig, god mat och god dricka. Vad mer ska man säga? Jag var inte ute och såg en midsommarkransstång eller vad det heter då jag verkligen inte mådde bra när den övriga familjen skulle åka. 
Det blev istället en god lunch med syster inne i köket. 


Moln, lite blått fick man se allt. 


Dock inte så länge som ni kanske ser på bilden. Men men vad vore midsommarafton utan dåligt väder?

En ganska cool bild jag tog igår med pappas kompakta kamera. 
Alla bilder ovan är tagna med hans kamera.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva för jag har tagit det lungt idag eftersom min morbror tröck in en kot eller nått med diskbrocken i ryggraden så jag har liiite ont i bröstkorgen men det är smällar man får ta om man blivit bättre i ryggen!




Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0