inte på bra humör.


- Vänner man kan lita på som man inte tvekar att dom brukar snacka bakom ens rygg. Även fast dom säger nått i stil med "jag skulle aldrig..."

- Att det bara är 4 dagar kvar tills jag och alla andra 93:or får veta hur det gick med gymnasiet.


- Att det är 8 dagar kvar tills jag åker upp till landet i hälsingland.



- Coca Cola! Vad vore en sommar utan ett iskallt glas Cola lixom?


- Alla äckliga människor som jag vet snackar om mig och mer eller mindre hatar mig men inte kan stå för det.

- Solen lyser när jag sitter inne på ett kontor, vilket suger

- Det är bara 1 vecka kvar på jobbet och jag trivs med jobbet..

- Alla som tror dom är så himla mäktiga, bäst, bessewisers och amatörer!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0