IMORGON BLIR TUNGT

Jag har 19 böcker att återlämna imorgon följande ska tillbaka (vissa är dubletter, är ja kleptoman?)
2 geografi böcker från år 8
1 levande historia år 8
3 levande historia 9 | DE HÄR SLOG PRISET |
1 samhälle idag
De var so böcker det, observera att det bara är dem jag hade hemma, vet ej vad jag har i skåpet.
Sen har jag bibliotekböcker
massor olika:) orkar inte rabla upp dom ni ser följande på bild!
Fast det braiga är att min so lärare kommer få ge mig pengar då jag har betalat 75 kr styck per bok i åttan jag inte hade:) så jah, cashen rullar in!:)



Janet - Let go är dagens låt hos mig. Det påminner mig om ett fotouppdrag i k:fem för några veckor!

Fick beröm för jag tog bra bilder och ja, ni ser ju själva dom gillade mig!:)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0