Fan va kul!

Igår hade man det trevligt trevligt ute. Kvällen börja vid ett dagis i Nälsta och den slutade på Tippen i Vinsta. Grymt kul var det och alla hade det trevligt. Utom några som kanske drack lite för mycket och vissa tog sin första fylla. Det var kul och se faktiskt. Det som är synd är ju att man lärde känna varandra bättre igår och då är de synd att vi ska splittras. Men och andra sidan håller vi ju kontakten.
Nu är det sommarlov och det är pissväder ute. Mindre trevligt, men ikväll bär det av till kusinen som tar studenten idag. Trevligt är nog där hela kvällen men nu ska jag nog dissa bloggen för nåra timmar ! Men vi ses! :)


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0