Ett stressigt liv/semester...

När jag läste en artikel om hur man stressar av på semestern så såg jag en lista med sympton och sätt att stressa av. Stresssymptonen såg ut såhär:

 Sömnproblem x
Orolig x
Ont i huvudet x
 Deppig
Orkeslös
 Känslig för sinnesintryck
Glömsk x

Där jag har satt ett ”x” framför betyder att jag har symptonen. Att ha 4 av 7 är inte bra alls. Det är en artikel i metro sidan 20. Värd att läsa om du känner igen symptonen.
Och jag antar att jag måste börja stressa mindre. Men jag kaninte förstå vad jag gör för att stressa.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0