!

Fett trött för att skriva något nu egentligen. Men så kul och trevligt det var när jag fick träffa Hannas kille (hanna är min syssling) han hette Voria (tror jag det stavas) och han var verkligen sjukt social och trevlig. Fick också träffa Idas kille och hans 2 bröder som också var trevliga.
Snart kommer pappa hem från Riga och det är alltid trevligt, dock har han väl inte köpt något eftersom han är ganska snål, men jag hoppas att han har köpt något iallafall..
Imorgon ska det bli tennis som vanligt på lördagar, och jag överväger mellan att ta med mig min kamera och fota i Alvik.
Jag vill men samtidigt känner jag att det är ganska värdelöst för jag orkar inte gå upp tidigare imorgon bara för att fota där. Efter tennisen vill jag helst hem då jag är jättejätte trött. Men det löser sig förhoppningsvis.

bild från några veckor sedan. Har grym bildbrist och behöver nya foton...

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0