Another Side Of Me

I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
Sant, jag kan vara sjukt elak när jag vill och nu vill jag. Kanske är jag en diva som inte tar skit? Hahah nej, jag säger bara ifrån när jag inte tycket nått är rätt. Sen att jag är kapabel till det mesta, det stämmer. Sidor ni inte sett av mig kanske ni kommer se eller få höra om. Saker ni trodde lilla "överklassoskar" inte skulle lyckas med. Nu ska jag fira syster som fyller år och sen ska jag åka till jobbet halv nio! Hoppas ni får det bra idag så hörs vi senare!

Är så himla trött på de vanliga fyrkantiga bilderna!:)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0