JAG HAR ETT NYTT OBJEKTIV!

Igår när jag lämnade jobbet för sista gången som sommarvikarie så kändes det trist om jag ska vara ärlig. Nu får jag inte betalt för att fika längre.. haha riktigt så var det inte.
Men det glädje mig iallafall att jag hade ett splitternytt objektiv för 3300:- som väntade på mig. Nu är jag på landet uppe i Hälsingland och chillar, klipper gräset, fikar med  mammas moster Ruth, gör allt för att reta upp syster och fotar.
Här kommer några bilder som jag har fixat till och på första bilden är det min syster...

VARNING KÄNSLIGA TITTARE VAR GOD BLUNDA.


Jag vill ha den där katten, och katten får gärna komma och hälsa på fler gånger för den var verkligen jätte kelig.

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, vilken tjock. ^^

2009-07-15 @ 15:10:54
URL: http://heyfrida.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0