Hey Fuckers, I Am Back In Town!

Imorgon kommer jag troligtvis hem från landet! Superskönt faktiskt. Och jag börjar jobba åt pappas kompis på tisdagen eller onsdagen. Det ska bli superkul, jag får 1500:- för max 5 timmars arbete. Vilket ger en timlön på 300 kronor i timmen! Så det ska bli kul!
Det sköna med att komma hem är att man har nära till allt och jag behöver en hel del nya kläder. Samtidigt som jag känner att jag kan vänta nåra dar tills vi är där nere på skånska rivieran lixom och där är det alltid rea och jag köper hellre saker på rea än att handla för normal pris, jag menar jag har ju börjat tänka ekonomiskt? Haha NEJ ush, jag hatar reor!. Vissa saker är bra dock, men kläder på 70% rea är inte de jag föredrar direkt, vet inte varför... Aja nu har jag ju tagit över min ekonomi då mina föräldrar gav mig den kontrollen och jag får handla vad jag vill och pappa betalar.. Haha nej inte riktigt så är det!

Det blir nog en tur till Danmark iår också! Jag hoppas verkligen det för de vore så himla kul tycker jag. Inte för man förstår ett skit av vad dom säger men om man ler och ser allmänt dum, och kanske har en tröja med 3 kronor på så kanske dom inte blir sura om man inte förstår? Eller?

Ikväll ska jag avsluta hela min korta norrlandsresa med att se på Batman på kanal 6 klockan 22.00 tror jag och planera hur jag kan undvika att mamma kommer och städar dom första timmarna här! (Det ser nämligen ut som ett bombnedslag här med massvis av sladdar, objektiv, kameror, dator, mobiler, kläder ja den som ser den vet! (Sorry blind people!)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0