FUCK!

Såg lite små sprickor i datorn inatt ovanpå locket ni vet? Inte där man fäller upp men där på andra sidan vid fläkten och det är inte alls bra! Och jag har inte ekonomi för en ny dator. Rent teoretiskt så skulle jag köpa en ny och flytta över alla bilder, dokument med mera. Medans det går.. Har det mesta på min hårddisk och jag ska ju eventuellt börja jobba på k:fem (för er som inte vet så är det de där stora fina klädmodehuset här i centrum). Och då kan jag köpa en dator men jag kan inte det nu med tanke på att jag redan har en del skulder till mr "pappa betalar". Aja den här gången har väl rubriken ett samband med texten, fuck också.

Nu sådär, tjugo över fem så laddar man upp inför dagens jobb med lite Magnus Uggla på spotify haha! Tror inte jag väcker den övriga familjen, för ingen har sagt åt mig... Aja, who cares!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra med lite Uggla!

2009-07-24 @ 14:25:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0