En extremt tråkig sak..

Vet inte om jag kan kalla hambodans för en sport. Det är extremt tråkigt och alla dansar extremt samma dans. Fram och tillbaka, och det är en åtta dommare som bedömer vilka som går vidare till final. Finalen hölls i Arbrå och jag var i Bollnäs när kvalfinalen var. Vilka som gick vidare av alla 90 danspar som dansade det brydde jag inte mig om.

Här har vi en bild av alla danspar, men det som syns är ett gäng fiolspelande norrlänningar!

Sen på kvällen bar det av till Akropolis, en grekisk bar och resturang! Med mycket god mat. Till förrätt blev det ost, Humala hette den osten grymt god grillad ost. Till varmrätt tog jag Sovlaki! Eftersom vi inte orkade vara där senare på kvällen avslutade vi hela lördagskvällen med glass och jordgubbar uppe i lägenheten.

Det var min gårddag det! Nu är jag i stugan igen och ikväll ska vi till mammas moster och morbror på middag ! (vill inte ens gå dit med tanke på att vi alltid får grymt dålig mat där!)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0