Den man förlorar vinner en annan, du vann inte mycket

Godmorgon fuckers!

Nu ligger man i sängen fullt påklädd för om drygt en halvtimme kommer sysslingarna Elin, 10 och Johan, 8 och ska åka till Höllik tillsammans med oss ungefär 2 timmars bilresa! Trevligt värre. Vi ska sola bada, dom ska äta fisk från nått ställe och vi ska följa med en fiskare som tar upp ett laxnät fullt med laxar! Bra fotoövning för mig det.
Det ska verkligen bli sjukt kul!

Lax, en mycket rolig fisk. jag hatar fisk.


Vi ses väl i Egypten vecka 44 :)?

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0