trött

Nu är jag verkligen trött. Såg säg att du älskar mig alldeles nyss, min morbror hade den så varför inte titta.
Den var kanske inte den bästa men inte den sämsta heller. Det som var dåligt var att man knappt hörde något och man var tvungen att höja nä volymenr de skulle prata, och sänka när det var musik. Och musik var det hela tiden. Jag tror nog att det som hände i filmen händer på många ställen i sverige, och i hela världen. Och att man är rädd för att gå till polisen för man inte tror de ska ta en på allvar, det kan jag förstå. Nu eller, snart ska klockan bli 18.15 då kommer moster hem och det är mat. Min mamma lagar mat nu när vi är här och moster slutar jobba sex. Det blir fläskfilé och ris. Min syster är nog inte så glad i ris när hon kommer hem från kina i guess! Det är någon B-film på 2an, som morbror tittar på! Men jag tycker att det enda man gör här uppe är : 

titta på tv är nått alla gör här

 man gillar att gå i mataffären och snacka skit

Fika, det är det största av allt. Massa fikabröd hela tiden.
Det var 3 punkter från norrlands guiden!



Oskar


Kommentarer
Postat av: love from missbui

uuuusch, säg att ud älskar mig är så jävla äcklig o hemsk :S ...

men seriöst - svenska skådisar är inte så bra.. ;o

2009-01-02 @ 19:14:11
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den filmen verkar faktiskt rätt bra :)

2009-01-02 @ 19:14:22
URL: http://flickanfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vara snällt av dig om du tyckte till om min nya design kommenterar du så kommenterar jag!

Försöker hitta nya bloggar att följa!

2009-01-02 @ 22:25:21
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0