Snillet Oskar Spekulerar...

jag har alltid undrat varför himlen är rosa eller nästan röd ibland! Kanske är det något man lär sig i sjuan? Men isånnafall missade jag väl hela de arbetet för jag kan nästan ingenting om NO! Jag måste verkligen fråga Anders (min no-lärare) det, vore ganska kul att veta! Men iallafall jag åt vaniljyougurth men vänta, det stod hallon på vaniljen?! Helt sjukt. Att dom var osmarta här uppe det har man väl fattat men när dom trycker fel på förpackningen haha? Då är det väl något stort fel!

Eller så är det bara jag som är osmart och missförstår förpackningen! Men anyway, hallon youghurten var iallafall god, drack en kopp kaffe sen inget mer.


Nu ska jag väl packa ner allt, systemkamera, sladdar, parfym, vax hela kitet!

Min moster berättade igår att jag är inbjuden till skomodemässan! En helt egen inbjudan, det är ju alltid trevligt. Men får se om jag går men det är väl klart att man går och tittar lixom? Eller hur skulle du gjort det?

Oskar

Kommentarer
Postat av: Astrid

Himlen blir röd/rosa när solen håller på att gå ner för att det är partiklar i luften som ljuset reflekterar mot och himlen ser då rödaktig ut :) Ju mer smuts det är i luften desto rödare blir himlen

2009-01-05 @ 01:39:35
URL: http://svederus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fick du reda på varför himlen ibland är rosa? :) För annars vet jag det! :D

2009-01-05 @ 12:02:26
URL: http://sandystardust.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0