skulle inte blogga.

Jag ska berätta om en investering i min blogg!

Ni ser, ett mobilt bredband kommer nog köpas in. Endast 189:- i månaden och då surfar jag hur mycket jag vill! Awsome. Det kommer innebära att jag kan blogga från bussen, tunnelbanan, fiket, kyrkan och hemifrån. Det bästa är att jag får till april helt kostnadsfritt! Jag vill ha modemet till vänster på bilden. Ska man kanske gå in i butik och köpa det så man slipper vänta i ca 2 veckor som jag fick göra med mitt mobila kontantkort sommar! Ush minns den tiden, fick vänta flera veckor på ett konstigt bredband. Köp inte kontantkort det är inte bra alls!
Oskar

Kommentarer
Postat av: Johanna

räkna inte med att du kommer kunna blogga från tunnelbana, buss mm, sånna modem har ingen bra teckning, sorry =(

2009-01-16 @ 19:02:11
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0