plugg tips

Jag har märkt att jag ofta, väldigt ofta håller på med min mobil på lektioner, och det blir mer och mer ett problem för min skolgång. Vet inte varför, men man blir ju okoncentrerad på lektionen, så jag ska nog börja med att lägga min mobil antingen i skåpet eller i jackan så man inte märker om man får sms och man behöver inte svara alls i telefonen. Visst kan man ju strunta i det om man har den i fickan. Men jag vet, att jag inte klarar höra/känna hur det vibrerar i fickan utan att titta på mobilen. Därför måste jag nog göra en förändring.


Så min fråga till dig är, hur gör du med mobilen?



Kommentarer
Postat av: Emma

hur många läsare har du egentligen lyckats få genom att bomba blondinbellas blogg, och då menar jag såna som orkar fortsätta med att läsa den???

2009-01-26 @ 19:39:34
URL: http://starkaemma.bloggagratis.se

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0